Wat je moet weten
De meeste patiënten zijn tevreden over hun mondhygiënist. U waarschijnlijk ook. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u vindt dat één van ons u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.
Vraag om een verhelderend gesprek met uw mondhygiënist. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt. En de mondhygiënist kan nog eens uitleggen waarom zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de mondhygiënist belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Wilt u liever anoniem of schriftelijk een klacht indienen bij ons, dit kan door het onderstaande klachtenformulier te downloaden en naar ons op te sturen.
Als wij er samen niet uitkomen, kunt u een stapje verder gaan en telefonisch advies en informatie inwinnen bij het:
Het adres van een IKG-afdeling bij u in de buurt kunt u navragen bij: Klachtenopvang Zorg, tel: 0900-2437070 (E 0,10 p/min) of bij Zorgbelang Nederland via www.zorgbelang-nederland.nl
Secretariaat klachtencommissie Paramedici Eerste lijn is gevestigd in het kantoor van de VvAA
Locatie vandaag:
Fontein Verschuirstraat 16
1814 HG Alkmaar